sâmbătă, 27 decembrie 2008

Micutzele rockeriste.


buna.sunt Byby...Ce sa zik...mi`a zis zUZu sa scriu ceva la ea pe blog..shi ce mi`a venit in minte decat ca ma distrez super bine la ea:))) Petrecem..baieti..alea alea:>:>:...Doar pentru mine;)) k ea e casatorita:>:>..NU`i asa Alex:>?


Da cumnatzele ....Nevasta`ta e cuminte...la lokul ei...SE :* cu unu:>:>...Cu Fredy domle ce credeai:)))





P.S/.]Daca vrei sa mai fiu cumnata ta..Raspunde draga la tel cand te suna fata k`i fierbinte shi arde de nerabdare sa`i raspunzi la tel...



Bla blabl;a....Vezi k a baut un pik;))...shi a tras un pik pe nas:))...Aer rece..fi linistit am grija eu de ea sa o duk prin toate barurile in care se fac striteasse masculin:><:>(Simona mi`a zis cum se scrie:)))...ASa akm sa ne conversam..Aaa am uitat sa`ti zik k o mai duk la agatat..la..la...da fi linistit k se va pupa cu toty de aklo:)))..


Hai k te ciuss:))...Nu te gandii la altcv k ma omoara nevasta`ta:)))..K`i geloasa fata rau...k doar te beste:>:>:>



Hai zby3 all ...Va ciusika;)) Byby:>:>:>:>

Niciun comentariu: