marți, 16 decembrie 2008

O zi obisnuita.



In care eu ma trezesc la 8.43.
Im deschid televizorul si ma uit la desene animate s.au ma uit pe MTv.
Apoi ma duc sa im beau cana cu lapte.
Ma spal pe dintzishori si pe fatza.si ma duc la klk.

Deschid calculatorul si incep sa vorbesc cu pui.
Si ascult muzica.nu ma intereseaza ca mama urla la mine ca e mzk prea tare.Dupaia inchid calculator si in 10 minute imi mai scriu ceva teme.
in ultimele minute stau sa im fac ghiozdanul.

Ma duc in statzie il astept pe 21 si am urc in el.ask mzk la casti si vad cum aurolacii se plimba prin tramvai oribil.Uit de fiecare data sa perforez biletul.cam de o luna patzesc chestia asta.."MI.A EXPIRAT ABONAMENTUL.NICI GAND SA IAU ALTUL.!!!!"
Cobor din 21.si ajung in statzie la 133.vad ca nu vine nimik.Decid sa o iau pe jos.fac 15 minute.pe drum ma mai intalnesc cu colegi si stau la barfe cu ei.:))
Ajung in sfarsit in fatza scolii.Intru inauntru.Si observ ca nu e nm dl mn din cls prin sc.Atuncea decid sa mai dau o raita si p afara.

Hey in sfarsit aks.dupa o zi de scoala.


Ma dezbrac.si ma duc sa fac dush.

Intru din nou pe calculator si vorbesc cu byby si bubu ne zicem nijte barfe mari.[bubu:wow am nijte baietzi sooper tari in cls.satzi dau si poze cu ei.sa ii vezi ca lesini ].[byby:fata mie somn].la 10 jumate seara conv cu byby la telefon














(22.43)Pui:ce faci??

(22.44)Byby:bine.ee 11 h dc ma suni.tocmai ma culcam.
(22.45)Pui:nu mie somn.ce vrei sa fac.acuma am inchis televizorul
(22.46)Byby:pai dormi o data..
(22.47)Pui:fata fata..satzi zic ce sa intamplat .satzi zic ce mia zis bubu:))
(22.48)Byby:hai zii ce tzia mai zis?///
(22.49)Pui:nijte baietzi frum la ea in sc..im da poza cu ei.diseara asa mia zis.si vad ca nu a intrat.
(22.50)Byby:aha..fata vorbim maine ca mie somn
(22.51)Pui:bine.nb.Te iubesc.si Te poop:X:*
(22.52)Byby:si eu.:X




Si asa trec minutele vorbind cu ea:))

Niciun comentariu: